czwartek, 26 kwietnia 2012

Buty, buty, buciki ....

....czyli to co kobiety lubią najbardziej ;) Jestem zdania,że na buty nie powinno przeznaczać się wielkich sum ,natomiast za niewielkie pieniądze (do 130zł) można dostać genialne buty , często nawet taniej . Moja miłość do butów trwa od niedawna lecz jest na tyle intensywna ,że tą pasją kolekcjonowania pięknych okazów zaraziłam mamę :) Dobre i piękne buty to podstawa ubioru -bynajmniej wg. mnie -zapewne P. ma inne zdanie na ten temat i do dziś nie potrafi zrozumieć fenomenu CUDOWNYCH lecz lekko ciasnych bucików =) Niestety kupując w internecie nie zawsze można idealnie dobrać rozmiar .Moja rada- nie patrzcie na rozmiar podawany w aukcjach lecz na to ile nasza stopa ma cm . i według tego jak długa jest wkładka buta , który zamierzamy kupić. O butach z całą pewnością będzie więcej lecz póki co to tyle ,poniżej moje ulubione okazy:) Oto koturny ,które pojadą ze mną do Sopotu :)
I piękne nude
Intensywna pomarańcza :)
Romantyczne i pełne uroku wiosenne szpileczki
Zaś na wieczorne wyjścia .....
I ostatnie na dziś : Koturny w stylu marynarskim
To by było na tyle:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz