sobota, 5 maja 2012

Konwalie,pomidory i .....

i latarenka.Od jakiegoś czasu jestem wprost zakochana w latarenkach,lampeczkach i kominkach zapachowych.Dziś z zakupów przywiozłam  bardzo urokliwą latarenkę z Pepco za 4.99-nie mogłam przepuścić takiej okazji .Zauważyłam też całkiem miłą dla oka  trójkątna latarenkę w dwóch rozmiarach  :małym i dużym.Różnica cenowa była między nimi praktycznie niezauważalna (mała 15.99,duża 19.99) a oczami wyobraźni widziałam już piękny efekt tej większej i chyba się po nią wrócę;)
Przytachałam również bukiecik konwalii z Babcinego ogródka ,który pachnie tak intensywnie i pięknie ,że aż chce się obok niego przechodzić.Na koniec pomidory-  w rzeczywistości wyglądały jeszcze piękniej.Osobiście nie lubię pomidorów mimo wielu prób " nie nauczyłam się " ich jeść, natomiast są ciekawym obiektem do fotografowania. Nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda drastycznie się zmieniła i dziś było dość deszczowo i burzowo.







3 komentarze:

  1. Cudne konwalie, ja również uwielbiam ich zapach =}
    i fantastyczna latarenka =D
    Dziękuję za udział w moim candy, pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w losowaniu =}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. zachęcam do wyłączenia "weryfikacji obrazkowej", bo to zniechęca do pisania komentarzy ;]

      Usuń
  2. Latarenka jest śliczna. Konwalie to jedne z moich ulubionych kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń