piątek, 17 maja 2013

Wiosennie...

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty

Śpiewał Marek Grechuta i dokładnie tak się czuję- bardzo wiosennie i subtelnie. Wygląda na to,że moja ukochana pora roku rozgościła się u nas na dobre z czego się niezmiernie cieszę. Maj to mój ulubiony miesiąc , zwłaszcza ze względu na to ,że przyroda budzi się do życia jest kolorowo,świeżo i niezbyt gorąco ale także a może przede wszystkim dlatego,że w maju się urodziłam:)
 Dzięki pięknej aurze i mojej kochanej rodzicielce powstała wyjątkowa dla mnie sesja, podsyłam Wam kilka efektów naszej pracy i oczywiście piosenkę;)
 Mebelki ,latarenka i rzeczy pozostałe są z mojego pokoju a zdjęcia wykonane w naszym sadku .

http://www.youtube.com/watch?v=q80BAs4QjQQ
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz