niedziela, 14 października 2012

Nowe wyzwania...

Tak,tak,tak ! Zdecydowanie wolę nowe wyzwania niż stare. 
Kto mnie zna ten wie ,że miewam słomiany zapał  ale mam nadzieję ,że tym razem będzie inaczej. 
Odwiedzając Wasze wspaniałe blogi odkryłam w sobie chęć zrobienia czegoś nowego. 
Cóż  to będzie? - SCRAPBOOKING i Decoupage  . 

Zdaję sobie sprawę ,że dla większości z Was to nie jest nowość  ale dla mnie owszem.
Zakochałam się w Waszych pracach i już nie mogę się doczekać kiedy wszystkie potrzebne dodatki i akcesoria przyjdą do mnie i będę mogła spróbować swoich sił w tej sztuce.
Mam nadzieję,że już niebawem będę mogła się Wam pochwalić moimi wyrobami.
Aura jesienno -zimowa jest idealna moim zdaniem na takie zabawy.
Długie, chłodne wieczory zachęcają do artystycznych zmagań. 
Mogę też zdradzić ,że moje bombeczki w 3D  na tegoroczne Święta już się robią;)
 Mam nadzieję,że wyjdą zachwycające i ,że z czystym sumieniem będę mogła je wręczyć w postaci prezentu dla najbliższych. Kiedy tylko skończę zamieszczę zdjęcie ...jeśli ktoś lubi tak jak ja śnieżne kule to będzie dla niego  strzał w 10 ponieważ te bombki kojarzą mi się właśnie z taką masywną,dużą, kulą śnieżną z pozytywką. 
Dobrze,dobrze już kończę ten wywód.
Zapraszam na mój blog .Z czasem na pewno zaprezentuje moje :dzieła";) 
3majcie się ciepło:***********

1 komentarz:

  1. Oj, jestem bardzo ciekawa bombek. Ja także zaczynam przygotowywanie prezentów. Bombki mam w planach...

    OdpowiedzUsuń